Условия за анулиране на поръчки / връщане на стока

Връщането е лесно – само следвайте посочените стъпки!

Искате да върнете цяла поръчка или само един продукт? Може да го направите лесно в рамките на 30 дни от получаване на пратката. Следвайте стъпките:

1. Отидете в Профила си и изберете секция Връщане на продукти. Там ще откриете направените от Вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Изберете поръчка, след това – продукт/и, количество и причина за връщане.

2. Въведете точен адрес, от който да вземем пратката. Може да изберете адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавите нов.

3. Изберете метод на плащане. Ако поръчката, която искате да върнете, е платена в брой или по банка, сумата ще бъде върната по избран от вас начин.По банков път или паричен превод чрез Еконт Експрес.

4. Когато връщането бъде регистрирано, куриер ще дойде в рамките на 2-4 дни, за да вземе пратката с продуктите за връщане. Моля, предварително подгответе продуктите (може да ги поставите в различна от оригиналната опаковка). След като предадете пратката на куриера, ще Ви уведомим за статуса на Вашето връщане чрез имейл, SMS или обаждане, както следва:

  • Ще бъдете информирани, когато връщането пристигне в нашия склад. 

  • Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще бъдете информирани дали всички условия за връщане са изпълнени.

  • Ще Ви информираме, когато плащането е извършено. Важно: всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка. Ако желаете да върнете продукти от различни поръчки, моля, следвайте стъпките по-горе за всяка направена поръчка поотделно и пригответе отделна пратка за всеки попълнен формуляр за връщане.