ЧЗВ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ ЗА ПАЗАРУВАНЕ В ОНЛАЙН МАГАЗИН ЗА ХИГИЕНА

1. Как да направя поръчка в Онлайн магазин за хигиена hygiene.bg ?
За да поръчате първо изберете даден продукт кликнете върху бутона „ДОБАВИ“.
Той ще добави продукта във Вашата пазарна количка. Преди да заявите поръчката можете да продължите с пазаруванто, като добавите още продукти в пазарната си количка. След приключване на избраните продукти можете да финализирате поръчката си в три стъпки.
Кликнете върху бутона „СМЕТКА“и изберете начин на поръчка чрез регистрация или като гост и кликнете бутона „КЪМ СМЕТКА“.
Попълнете данните в празните полета и кликнете върху бутона „Напред“ изберете начина на плащане и се съгласете с условията и кликнете върху бутона „Напред“.
Прегледайте поръчката и данните които сте въвели и ако всичко е правилно кликнете върху бутона „Потвърди поръчката“.
При успешна поръчка ще получите следното съобщение „Вашата поръчка в Онлайн магазин за хигиена е завършена „.

2. Как да променя и прегледам съдържанието на пазарната ми количка?
Кликнете върху бутона „Количка“, там ще видите колко продукта сте добавили и можете да промените количеството им. За да изтриете даден продукт го маркирате с стикче и кликнете върху бутона „Изтрии“
За да продължите да добавяте продукти към поръчката кликнете върху бутона „Продължи да пазаруваш“.
Ако сте приключили кликнете върху бутона „Поръчай.

3. Как да разбера дали поръчката ми е дошла и кога ще бъде направена доставката до мен?
След изпращане на поръчката на e-mail адреса, който сте посочили при Вашите данни ще бъде изпратено писмо, което включва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че поръчката ви е успешно изпратена.
След получаване на поръчката ви, ние ще се свържем с вас на посочения телефон за да уточним и потвърдим деня, начина и подробностите при доставката. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка отнема от 1 до 3 работни дни според зоните на куриерската фирма, както и други фактори. За повече информация за цените на доставката, моля вижте в раздел „Доставка“

4. Как ще направя плащането?
Продуктите се заплащат на място при доставката.
Продуктите се заплащат чрез куриер.
Продуктите се заплащат по банков път.

5. Какъв е срокът на доставка?
Поръчки направени до 14.00 часа се доставят в рамките на следващия работен ден за областните градове и в рамките на два работни дни за другите населени места. / според графика на куриерската фирма /
Поръчки направени след 14.00 часа, или в неработен ден (събота, неделя, официални празници), се доставят в рамките на два работни дни за областните градове и в рамките на три работни дни за другите населени места.
Някои продукти са с удължен срок на доставка поради съобразяване с индивидуалните изисквания и нужди на клиента или поради удължен срок за доставка до склад на МЕГАКЛИЙН ЕООД. В описанието на всички такива продукти или услуги се съдържа повече информация за конкретните срокове на доставка.
Ако липсва информация за удължена доставка в описанието на конкретния продукт, но поради независещи от МЕГАКЛИЙН ЕООД причини за неговата доставка се изисква повече от стандартното време за доставка, наш сътрудник ще уведомява Клиента за настъпилите промени.

6. Посочените цени включват ли ДДС?
За улеснение на клиентите юридически лица, всички цени на стоки в Hygiene Market са в български левове и се показват със и без включен ДДС. Цените са за единично количество и не включват разходите за доставка, освен ако не е изрично упоменато.